بدان که برای من بهترینی. روز پدر مبارک باد وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب

    

روزی پسر کوچولویی می خواست یک سنگ بزرگ را جابه جا کند; اما هرچه می کوشید حتی نمی توانست کوچک ترین حرکتی هم به آن بدهد.

پدرش که از کنارش می گذشت، لحظه ای به تماشای تقلای بی حاصل او ایستاد. سپس رو به او کرد و گفت: « ببین پسرم، از همه توان خود استفاده می کنی یا نه؟»

پسرک با اوقات تلخی گفت:« آره پدر، استفاده می کنم.»

پدر آرام و خونسرد گفت:« نه، استفاده نمی کنی. تو هنوز از من نخواسته ای که کمکت کنم.»

 

.

.

پدر جزئی از وجود ما انسان هاست و تجلی دهنده قدرت و عظمت خداوند مهربان در زمین است.

پدر مخلوقیست که هر  جا تو را در حال زمین خوردن ببیند، حاضر است از خود بگذرد، تا تو در مقابلش همیشه سربلند باشی.

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

 

پدر بزرگوارم،

 

 

 

 

 

 

 

           

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست

 

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی و سایه بلندت همواره بر سر ما باشد.

من اگر  قاب تو باشم کافی است.

تو گرانمایه ترین تصویری



نظرات شما عزیزان:

samane
ساعت12:10---4 تير 1391
سلام مینا جان . . .
ممنونم از حضورت دوستم . . . .
ممنـــــــــــون . . . . !


selena
ساعت16:03---23 خرداد 1391
منـــــــــــــو خجالتـــــــــــــ دادی مین مین جونـــــــی مرسی از محبتت بهترین دوست در سایت تویی برام تعارف هم نکردم

selena
ساعت20:06---20 خرداد 1391
بیاااااااا اپــــــــــــــم مینا جونننننی

selena
ساعت20:04---20 خرداد 1391
بیاااااااا اپــــــــــــــم مینا جونننننی

النا
ساعت19:02---20 خرداد 1391
SALAM JIGAR DELAM KOSHOLO SHODE BOD VASAT BOSSSSSSSSSSSSSS WEBET VAGHEAN NEVESHTEHAYE ZIBAI DARE

sahel
ساعت12:24---20 خرداد 1391
هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات هستی





مرسی عزیزم که سر زدی

چرا آپ نمیکنی؟


mahsa
ساعت11:38---20 خرداد 1391
سلام مینا جون عالی بود لینکت کردم

خلوت من
ساعت12:55---19 خرداد 1391
خدا آن روز که دنیا را نهاده ، به هرکس هر چه لایق بوده داده ، به بلبل ناله ی مستانه داده ، به طاووس جعبه شاهانه داده ، به جغد هم در خرابه لانه داده ، به شیر هم قدرت مردانه داده ، به من هم نازنینی چون تو داده.



دست های پراز خالی
ساعت21:36---17 خرداد 1391
بیچاره عروسک؛دلش میخواست زار زاربگرید؛اماخنده رابرلبانش دوخته بودند!ممنون که لینکم کردینبازهم سرمیزنم

دست های پراز خالی
ساعت21:35---17 خرداد 1391
بیچاره عروسک؛دلش میخواست زار زاربگرید؛اماخنده رابرلبانش دوخته بودند!

مرضیه
ساعت15:14---17 خرداد 1391
سلام مینا جون.
ببخشید که سر زدی و دیر جواب دادم.چون درگیر امتحانام.
روز پدر مبارک.
منکه پدر ندارم.
برای شادی روحش یه صلوات بفرست.
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی
فعلا


لیدی لیمو
ساعت10:46---17 خرداد 1391
lمتن زیبایی بود
لذت بردیم.ممنون


sahel
ساعت15:33---16 خرداد 1391
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم .باشد که نباشیم و بدانند که بودیم
آپم بهم سر بزن
منتظرم


one star just 4 me*negar*ღ☆
ساعت11:43---16 خرداد 1391
خوشمل بود
آفرین دختر خوب


kazem
ساعت19:55---15 خرداد 1391
salam this is very well

نیلوفر
ساعت14:48---15 خرداد 1391

___$$$$$$$___________$$$$$$$
_____$$$$$$$$_______$$$$$$$$
______$$$$$$$$$_____$$$$$$$
________$$$$$$$$____$$$$$$$
_________$$$$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$$___$$$$$$$$$$$$
______$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$
playboy bunny WHAT NOW


sahel
ساعت14:32---15 خرداد 1391
slm mina joon
apet vaghean alllllllli bod
manam rooze pedaro be hameye pedaraye donya tabrik migam


selena
ساعت12:44---15 خرداد 1391
لینکیدمــــــــــــ بلینـــکــــــ منووووو من یه میهن بلاگ و بلگ هم دارم سربزن

www.sos78.mihanblog.com
www.sos78.blogfa.com


خلوت من
ساعت12:22---15 خرداد 1391
سرچشمه ی عشق با علی آمده است

گل کرده بهشت تا علی آمده است

شد کعبه حرمخانه میلاد علی(ع)

کز کعبه صدای یا علی آمده است


سلام مینا جان.آپت عالی بود
روز پدر رو به خودت و خانواده محترمت تبریک میگم


maryam
ساعت3:55---15 خرداد 1391
salam aziiiiizam..zibaaaaaaaaa boooooood..merci ..bazam be man sar bezan golaaaam...

maryam kumar
ساعت22:51---14 خرداد 1391
مینالللللللللللی بدو بدو بیا آپم شیطون

maryam kumar
ساعت22:49---14 خرداد 1391
مینا جون آپت عالی بود روز پدر رو به همه ی پدرها تبریک میگم مخصوصا به پدر عزیز خودم موفق باشی عزیز به منم سر بزن


homayoun
ساعت22:10---14 خرداد 1391
سلام خیلی زیبا بود خسته نباشی.
لینکت کردم.


النا
ساعت20:26---14 خرداد 1391
به سلامتي مينا جونم مواظب خودت باش خانومي

النا
ساعت20:25---14 خرداد 1391
سلام مينا جونم مرسي از اپت دوست گلم خيلي خوشم اومد

arezoo
ساعت19:59---14 خرداد 1391
علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد

که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک . . .


ali
ساعت19:46---14 خرداد 1391
سلام عزیز.
ممنون که اومدی پیشم.
یادت باشه اولین نفری هستم که اومدم.
میلاد مولود کعبه مبارک.


ارغــــــــــوان
ساعت19:02---14 خرداد 1391
زیبــــــــــا بــــــود مثل همیشه

نیلوفر
ساعت18:52---14 خرداد 1391
سلام خانومی خوبی روز پدر رو تبریک میگم خدا سایه پدرتون رو 200سال نگه داره
به سلامتی بری و برگردی
من هم آپم


درسا
ساعت18:30---14 خرداد 1391
سلام میناجون
مرسی که بهم سر زدین
من لینکت کردم


sahar and shahin
ساعت17:27---14 خرداد 1391
سلام گلم خیلی مطلب قشنگیهموفق باشی عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Design By : ashkii341